Pitch

Ik ben gespecialiseerd in persoonlijke interactieve marketingcommunicatie. Met een passie voor web, e-mail en mobiel. In de praktijk gestuurd door een duidelijke visie op Customer Marketing op basis van permissie. Ik heb uitgebreide ervaring in het adviseren, opzetten en implementeren van data-driven communicatie programma’s en e-mail marketing in het bijzonder.

Stoere woorden allemaal, het gaat om relevante communicatie via internet. Waarbij relevant de vertaalslag is van de kennis die een bedrijf heeft van de relatie. Via opgegeven informatie, maar ook via transactionele of gemonitorde (click) gegevens. Opdat de boodschap daardoor waarde toevoegt in de context van de ontvanger. Logisch toch?

Ik help bedrijven persoonlijk interactieve communicatieprogramma’s en campagnes op te zetten en te managen. Soms vanaf de grond af aan, maar meestel door bestaande campagnes te analyseren en persoonlijk relevanter te maken. Graag help ik, indien nodig, een boost te geven aan het kennisniveau van deze vorm van communicatie binnen organisaties.

Projecten verschillen van persoonlijk relevante of Event Driven e-mailings. Tot vol automatisch (op basis van life cycle) gestuurde campagnes. In alle concepten staat de klant centraal, in haar context en relatie met het merk. Opdat de communicatie past, verrast en verleidt!

Samengevat: moderne marketing met moderne middelen

Advertenties



%d bloggers liken dit: