Golden EMMA award 2009 – KLM BlueBiz life cycle

14 09 2009

Donderdag 10 september werd KLM uitgeroepen tot de grote winnaar van het de EMMA’s 2009. Samen met KLM, CloseContact ontving MichaelStraathof.com de Gouden EMMA award. De case werd met name heel robuust genoemd; degelijk maar ook creatief. In mijn visie prima pilaren om een interactieve marketingcommunicatie strategie op te baseren.

Om de case wat meer handen en voeten te geven hebben we een kleine video presentatie gemaakt. Indien u een toelichting wilt op een specifieke campagne, het complete plaatje, of juist de argumenten voor de strategiekeuze, neem gerust contact op om te sparren.

Bovenstaande video is opgenomen voor de e-mail marketing conferentie van 10 september. Uiteindelijk mochten we deze bokaal in ontvangst nemen!

Goud

Advertenties

Acties

Informatie

2 responses

15 09 2009
Tijmen de Gelder

Goud!

Top Michael. Goed resultaat zo. Dat is nummer twee 🙂

Groeten,

Tijmen

15 09 2009
Ramon

Proficiat man!
Super prestatie!

Gefeliciteerd…
Ramon

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s




%d bloggers liken dit: